CONDICIONS DE COMPRA

CONDICIONS GENERALS DE CONTRACTACIÓ

 

Aquest document contractual regirà la contractació de productes i serveis a través del lloc web www.collonades.cat, propietat de David Rodriguez Ribalta, d’ara endavant COLLONADES.

L’acceptació d’aquest document comporta que l’usuari:

– Ha llegit, entén i comprèn el aquí exposat.

– És una persona amb capacitat suficient per contractar.

– Assumeix totes les obligacions aquí disposades.

Aquestes condicions tindran un període de validesa indefinit i seran aplicables a totes les contractacions realitzades a través del lloc web de COLLONADES.

COLLONADES informa que el comerç és responsable i coneix la legislació vigent dels països als que envia els productes i es reserva el dret de modificar unilateralment les condicions, sense que això pugui afectar els béns o promocions que van ser adquirits prèviament a la modificació.

 

Identitat de les parts contractants

D’una banda, el proveïdor dels béns o serveis contractats per l’USUARI és David Rodriguez Ribalta, amb domicili social a Carretera C-17, Km 27 – Concentre N18  · 08480 ·  L’Ametlla del Vallès (Barcelona), NIF 77677332F i amb telèfon +34 653 554 997.

I d’una altra, l’USUARI, registrat en el lloc web mitjançant un nom d’usuari i contrasenya, sobre els quals té responsabilitat plena d’ús i custòdia, i és responsable de la veracitat de les dades personals facilitades a COLLONADES.

 

Objecte del contracte

El present contracte té per objecte regular la relació contractual de compravenda nascuda entre COLLONADES i l’USUARI en el moment en què aquest accepta durant el procés de contractació en línia la casella corresponent.

La relació contractual de compravenda comporta el lliurament, a canvi d’un preu determinat i públicament exposat a través del lloc web, d’un producte o servei concret.

 

Procediment de contractació

L’usuari, per poder accedir als serveis o productes oferts per COLLONADES, s’haurà de donar d’alta a través del lloc web mitjançant la creació d’un compte d’usuari. Per això, l’USUARI ha de proporcionar de manera lliure i voluntària les dades personals que li seran requerides, els quals es tractaran de conformitat amb el que disposen les normatives vigents en protecció de dades personals, el Reglament (UE) 2016/679 de 27 de abril de 2016 (GDPR) relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals ia la lliure circulació d’aquestes dades i detallat en l’Avís legal i Política de privacitat d’aquest lloc web.

L’usuari seleccionarà un nom d’usuari i una contrasenya, comprometent-se a fer un ús diligent dels mateixos i a no posar-los a disposició de tercers, així com a comunicar a COLLONADES la ​​pèrdua o robatori dels mateixos o del possible accés per un tercer no autoritzat , de manera que aquest procedeixi al bloqueig immediat.

Una vegada ha estat creat el compte d’usuari, s’informa que de conformitat amb el que exigeix ​​l’article 27 de la Llei 34/2002, de Serveis de la Societat de la Informació i del Comerç Electrònic (LSSICE), el procediment de contractació seguirà els següents passos:

  • Clàusules generals de contractació.
  • Enviament de comandes.
  • Dret de desistiment.
  • Reclamacions.
  • Força major.
  • Competència.
  • Generalitats de l’oferta.
  • Preu i termini de validesa de l’oferta.
  • Despeses de transport.
  • Forma de pagament, despeses i descomptes.
  • Procés de compra.
  • Garanties aplicables.
  • Garanties i devolucions.
  • Llei aplicable i jurisdicció.

 

  1. CLÀUSULES GENERALS DE CONTRACTACIÓ

Excepte estipulació particular per escrit, la realització d’una comanda a COLLONADES suposarà l’acceptació per part de l’usuari d’aquestes condicions legals. Cap estipulació feta per l’USUARI podrà diferir de les de COLLONADES si no ha estat expressament acceptada per avançat i per escrit per COLLONADES.

Les presents Condicions juntament amb la Política de Privadesa i l’Avís Legal del lloc web, són les úniques condicions aplicables a l’ús del lloc web i a la compra dels productes a través del mateix i substitueixen qualsevol altra condició. En conseqüència, l’Usuari que accedeixi al Lloc Web, es registri i realitzi la compra de productes a través del lloc web accepta sotmetre i queda vinculat per les Condicions, la Política de Privacitat i Avís Legal tal com es trobin redactades en el moment en que s’accedeixi al lloc web.

Tot Usuari que es registri al Lloc Web ha de tenir, almenys, divuit (18) anys.

 

  1. ENVIAMENT DE COMANDES

Els enviaments es realitzen mitjançant servei de missatgeria.

Els costos d’enviament inclouen en tots els casos l’Impost sobre el Valor Afegit (IVA), però cap altre impost, taxa, aranzel o recàrrec.

S’entén com enviament el lliurament dels articles en domicili o adreça especificada pel Client durant el procés de realització de la comanda, limitant-se com a zones de lliurament les relacionades dalt.

Botiga collonades.cat lliurament les comandes al servei de missatgeria en un termini màxim de 48 hores. No ens responsabilitzem de les possibles demores de lliurament causades pel servei de missatgeria.

COLLONADES no enviarà cap comanda fins que s’hagi comprovat que s’ha realitzat el pagament.

Els enviaments a Espanya (península) triguen aproximadament d’1 a 5 dies laborables (de dilluns a divendres) un cop confirmat el pagament per part del Client. En enviaments internacionals el termini de lliurament pot ser de 4 a 10 dies laborables (de dilluns a divendres), depenent de la destinació i l’empresa de transport indicada. Un cop es lliuri el paquet al servei de missatgeria, el Client rebrà un correu electrònic amb el número de seguiment de l’enviament. No ens responsabilitzem de les possibles demores de lliurament causades pel servei de missatgeria.

COLLONADES no assumirà cap responsabilitat quan el lliurament del producte o servei no arribi a realitzar-se, per ser les dades facilitades per l’USUARI, falses, inexactes o incompletes.

El lliurament es considerarà realitzada en el moment en què el transportista hagi posat els productes a disposició del USUARI i aquest, o el delegat d’aquest, hagi signat el document de recepció de lliurament.

En cas que l’usuari rebi el paquet en mal estat, la recepció haurà de signar-, però amb reserva (per exemple, indicant els desperfectes de l’embalatge).

Correspon a l’usuari verificar els productes a la recepció i exposar totes les excepcions i reclamacions que puguin estar justificades en el document de recepció de lliurament.

En el cas que la contractació no comporti el lliurament físic de cap producte, sent aquests directament descarregats del lloc web, COLLONADES informarà prèviament a l’USUARI respecte al procediment que ha de seguir per realitzar aquesta descàrrega.

 

  1. DRET DE DESISTIMENT

L’usuari té els mateixos drets i terminis per a procedir a realitzar la devolució i / o reclamar els possibles vicis o defectes que presenti el producte o servei, tant en manera en línia com fora de línia.

L’usuari disposa d’un termini de catorze dies naturals, comptats a partir de la data de recepció del producte, per a la devolució del mateix (article 71 de la Llei 3/2014 de 27 de març). Llevat que la devolució sigui realitzada per defectes en el producte, les despeses relatives a l’enviament seran assumits per part de l’USUARI. El producte ha de ser retornat en el seu embalatge original i en perfecte estat.

El dret de desistiment no podrà aplicar-se en els següents casos:

  1. Si el producte no es presenta en perfectes condicions.
  2. Si els embalatges del producte no són els originals o aquests no es troben en perfecte estat. L’embalatge original s’ha de protegir el producte de manera que es rebi en perfectes condicions, i queda prohibit l’ús de precintes i cintes adhesives aplicats directament sobre el mateix.
  3. Quan el producte estigui obert sense poder-se demostrar que no s’hagi fet servir.
  4. En les aplicacions de programari que siguin directament descarregades a través del portal.
  5. Quan siguin productes personalitzats o aquells, que per raons d’higiene o altres excepcions legalment previstes, no siguin susceptibles d’aquest dret. Tota devolució ha d’estar comunicada a COLLONADES per a això només li demanem que ens ho notifiqui per escrit mitjançant un correu electrònic a info@collonades.cat indicant les dades necessàries per localitzar la compra. Per la nostra banda, en el moment en què rebem el seu correu electrònic, li comunicarem, mitjançant un correu electrònic, la recepció del mateix, indicant-li el procés a seguir. En aquest cas, haurà d’enviar els productes en perfecte estat, com a molt tard en el termini de 14 dies naturals després de la recepció dels productes. En aquests casos David Rodriguez Ribalta reemborsarà al client totes les despeses de la compra original. No obstant això, el client assumirà el cost directe de la devolució dels productes.

L’usuari no podrà cancel·lar una comanda un cop aquest hagi estat llançat.

 

  1. RECLAMACIONS

Qualsevol reclamació que l’usuari consideri oportuna serà atesa en la menor brevetat possible, podent-se realitzar en les següents adreces de contacte:

Postal: David Rodriguez Ribalta, Carretera C-17, Km 27 – Concentre N18 · 08480 ·  L’Ametlla del Vallès (Barcelona)
Telèfon: 653 554 997

Tenim a disposició dels clients un full de reclamacions la qual es pot sol·licitar escrivint a info@collonades.cat.

Igualment, qualsevol dubte, suggeriment o comentari pot dirigir-se al nostre departament d’Atenció al Client per correu electrònic a info@collonades.cat, per telèfon al 653.554.997.

 

Resolució de litigis en línia (Online Dispute Resolution)

D’acord amb l’Art. 14.1 del Reglament (UE) 524/2013, la Comissió Europea facilita una plataforma d’accés gratuït per a la resolució de conflictes en línia entre l’usuari i COLLONADES, sense necessitat de recórrer als tribunals de justícia, mitjançant la intervenció de un tercer, anomenat Organisme de resolució de litigis, que actua d’intermediari entre tots dos. Aquest organisme és neutral i dialogarà amb les dues parts per aconseguir un acord, podent finalment suggerir i / o imposar una solució al conflicte.

Enllaç a la plataforma ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

5.FORÇA MAJOR

En el cas en què, per circumstàncies de força major, un producte no estigui disponible després d’haver-se realitzat la compra, David Rodriguez Ribalta s’informarà a l’Usuari per correu electrònic de l’anul·lació total o, si s’escau, parcial de la comanda. L’anul·lació parcial de la comanda no dóna dret a l’anul·lació de la totalitat de la comanda, sense perjudici de l’exercici del dret de desistiment que correspon a l’Usuari de conformitat amb el que estableixen les presents Condicions. David Rodriguez Ribalta no es fa responsable dels retards en els lliuraments de les comandes, o en la impossibilitat de realitzar-los quan la causa es degui a esdeveniment de força major, i per això, fora del nostre control. Entre altres causes, entenem que hi ha força major en els següents casos, però sense limitació: accidents; vagues; revoltes, amenaces o atac terroristes; incendi o explosió; causes meteorològiques o desastres naturals com ara tempesta, inundació, terratrèmol, enfonsament, epidèmia; problemes aliens a nosaltres en els mitjans de transport o sistemes de telecomunicació. En la mesura del possible, un cop acabada la causa d’impossibilitat o retard, David Rodriguez Ribalta farà tot el possible per reprendre les seves activitats comercials i poder complir les seves obligacions i enviaments.

 

  1. COMPETÈNCIA

L’usuari no podrà cedir, transferir o transmetre els drets, responsabilitats i obligacions contractats en la venda.

Si alguna estipulació d’aquestes condicions fos considerada nul·la o d’impossible compliment, la validesa, legalitat i compliment de la resta no es veuran afectats de cap manera, ni patiran modificació de cap manera.

L’usuari declara haver llegit, conèixer i acceptar les presents Condicions Generals en tota la seva extensió

 

  1. GENERALITATS DE L’OFERTA

Totes les vendes i lliuraments efectuats per COLLONADES s’entendran sotmeses a les presents Condicions Generals.

Cap modificació, alteració o pacte contrari a la Proposta Comercial de David Rodriguez Ribalta o aquí estipulat tindrà efecte, llevat de pacte exprés per escrit signat per COLLONADES, en aquest cas, aquests pactes particulars prevaldran. Donats els continus avenços tècnics i millores dels productes, COLLONADES es reserva la facultat de modificar les seves especificacions respecte de la informació facilitada en la seva publicitat, fins que no afecti el valor dels productes oferts. Aquestes modificacions tindran així mateix validesa en cas que, per qualsevol causa, es veiés afectada la possibilitat de subministrament dels productes oferts.

 

  1. PREU I TERMINI DE VALIDESA DE L’OFERTA

Els preus que s’indiquen respecte de cada producte inclouen l’Impost sobre el Valor Afegit (IVA) o altres impostos que puguin ser aplicables. Aquests preus, llevat que s’indiqui expressament el contrari, no inclouen les despeses d’enviament, manipulació, embolcall, assegurança d’enviament o qualsevol altre servei addicional i annexos al producte o servei adquirit.

Els preus aplicables a cada producte són els publicats al lloc web i s’expressaran en la moneda EURO. L’usuari assumeix que la valoració econòmica d’alguns dels productes podrà variar en temps real.

Abans de realitzar la compra podrà comprovar en línia tots els detalls del pressupost: articles, quantitats, preu, disponibilitat, despeses de transport, càrrecs, descomptes, impostos i el total de la compra. Els preus poden canviar diàriament mentre no es realitzi la comanda. Els productes es vendran al preu que s’indica, sent vigent el que es recull en el moment de la confirmació de la comanda per part del client.

Un cop realitzada la comanda, els preus es mantindran tant si hi ha disponibilitat de productes com si no.

Tot pagament realitzat a COLLONADES comporta l’emissió d’una factura a nom de l’USUARI registrat o de la raó social que aquest hagi informat en el moment de realitzar la comanda. Aquesta factura serà enviada juntament amb el producte adquirit, així com en PDF a l’adreça de correu electrònic proporcionada per l’USUARI.

Per a qualsevol informació sobre la comanda, l’USUARI podrà contactar a través del telèfon d’atenció al client de COLLONADES: 653 554 997 o via correu electrònic a l’adreça info@collonades.cat.

 

  1. DESPESES DE TRANSPORT

Els preus no inclouen despeses d’enviament o comunicació, ni d’instal·lació, o prestacions complementàries, llevat de pacte exprés per escrit en contra.

Els ports es calcularan en el moment de guardar la cistella o pressupost, ja que es calculen pel pes dels productes i per la direcció de lliurament.

 

  1. FORMES DE PAGAMENT, CÀRRECS I DESCOMPTES

Les formes de pagament acceptades per la Botiga de Collonades.cat són:

  1. TARGETA:

El Client facilitarà les dades necessàries per a poder fer el càrrec a la targeta de dèbit/crèdit que ens indiqui,.

  1. TRANSFERÈNCIA:

El pagament s’efectuarà mitjançant transferència bancària al compte que s’indiqui en finalitzar la comanda.

COLLONADES es reserva el dret a modificar les formes de pagament disponibles, deshabilitar-ne o afegir-ne de noves en qualsevol moment i sense prèvia notificació.

 

  1. PROCÉS DE COMPRA

Per procedir a la compra del producte, l’Usuari, que haurà de ser major de divuit (18) anys, haurà de seleccionar el producte que vol comprar i afegir-lo a la cistella. Un cop completada la selecció de productes objecte de compra, l’Usuari haurà de prémer la icona “Realitzar comanda”. A continuació, s’han d’indicar els productes seleccionats per la seva compra i l’Usuari haurà de seleccionar entre les opcions disponibles per a l’enviament dels productes a l’adreça indicada i la forma de pagament dels mateixos. Finalment, l’usuari haurà de prémer la icona “Completar la comanda”.

Les dades facilitades a David Rodriguez Ribalta a través del corresponent formulari són elements identificadors i habilitadors per a accedir i efectuar les compres i tenen caràcter personal i intransferible.

 

  1. GARANTIES APLICABLES

Tots els nostres productes tenen una garantia de dos (2) anys d’acord amb els criteris i condicions descrits en el Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels consumidors i usuaris i altres lleis complementàries sempre que el dany o defecte ens sigui imputable.

Per això, si el producte està defectuós serà David Rodriguez Ribalta qui s’encarregui de recollir-lo i canviar-lo pel correcte fent-se càrrec dels costos associats a aquesta devolució i canvi (a excepció d’aquelles despeses addicionals resultants d’escollir una modalitat de lliurament urgent, en el cas el Client haurà d’assumir aquest cost extra).

Per poder gestionar la incidència necessitem que ens ho notifiqui per correu electrònic a info@collonades.cat indicant:

El motiu de la incidència, el nombre de comanda, (imprescindible per a localitzar la compra), l’albarà de la mateixa i fotos del producte danyat o erroni perquè puguem valorar la situació. Si es tracta d’un producte electrònic on el Client hagi introduït dades personals és obligació del Client tornar el producte sense cap informació, contingut ni dades personals que l’identifiqui o pot identificar incloent a tercers. Per exercitar el dret de garantia, haurà de disposar del comprovant de compra o albarà.

Un cop rebuda aquesta informació, ens posarem en contacte amb el Client per explicar-li els passos a seguir. Haurà informar-nos de la falta de conformitat del producte en el termini de set (7) dies des que va conèixer el desperfecte. En cas que no sigui objectivament possible substituir el producte per un altre de la mateixa classe, David Rodriguez Ribalta procedirà a la devolució del preu del mateix.

És important que sàpiga que la nostra garantia no cobreix:

  1. a) L’ús negligent o violent del producte.
  2. b) Els danys derivats de la manipulació o intervenció del producte.

A més, és igualment important que segueixi en tot moment les eventuals instruccions d’ús o instal·lació dels productes que li facilitem, i en cas de dubte, s’ha de posar en contacte amb nosaltres per correu electrònic a info@collonades.cat per rebre assessorament sobre l’ús del producte.

Tots els productes oferts a través del lloc web són completament originals, llevat que s’indiqui el contrari en la seva descripció. Tots tenen un període de garantia de dos anys,

 

  1. GARANTIES I DEVOLUCIONS

La garantia dels productes oferts respondran als següents articles basats en la Llei 23/2003 de 10 de juliol de Garanties de venda de béns de consum:

  1. I) Conformitat dels productes amb el contracte
  2. Excepte prova en contrari, s’entendrà que els productes són conformes amb el contracte sempre que compleixin tots els requisits que s’expressen a continuació, llevat que per les circumstàncies del cas algun d’ells no sigui aplicable:

S’ajustin a la descripció realitzada per David Rodriguez Ribalta

Siguin aptes per als usos a què ordinàriament es destinin els productes del mateix tipus.

Siguin aptes per a qualsevol ús especial requerit pel client quan ho hagi posat en coneixement de David Rodriguez Ribalta en el moment de la celebració del contracte, sempre que aquest hagi admès que el producte és apte per a aquest ús.

Presenten la qualitat i prestacions habituals d’un producte del mateix tipus que el client pugui fundadament esperar, tenint en compte la naturalesa d’aquest i, si escau, de les descripcions sobre les característiques concretes dels productes fetes per David Rodriguez Ribalta.

David Rodriguez Ribalta descriu els detalls, les característiques tècniques i les fotografies dels productes facilitats pel fabricant dels mateixos, de manera que no queda obligat per aquestes declaracions públiques.

  1. La manca de conformitat que resulti d’una incorrecta instal·lació del producte s’equipararà a la falta de conformitat del mateix quan la instal·lació estigui inclosa en el contracte de compravenda i hagi estat realitzada per David Rodriguez Ribalta o sota la seva responsabilitat, o per l’USUARI quan la instal·lació defectuosa es degui a un error en les instruccions d’instal·lació.
  2. No és procedent la responsabilitat per faltes de conformitat que l’usuari conegui o no hagi pogut ignorar en el moment de la celebració del contracte o que tinguin l’origen en materials subministrats per l’usuari.
  3. II) Responsabilitat de COLLONADES

David Rodriguez Ribalta respondrà davant l’usuari de qualsevol falta de conformitat que existeixi en el moment del lliurament del producte. David Rodriguez Ribalta reconeix a l’USUARI el dret a la reparació del producte, a la seva substitució, a la rebaixa del preu ia la resolució del contracte.

III) Reparació i substitució dels productes

Si el producte no és conforme amb el contracte, l’USUARI podrà optar entre exigir la reparació o la substitució del mateix, llevat que una d’aquestes opcions resulti impossible o desproporcionada. Des del moment en què l’usuari comuniqui a David Rodriguez Ribalta l’opció triada, ambdues parts s’han d’atenir. Aquesta decisió de l’usuari s’entén sense perjudici del que disposa l’article IV següent per als supòsits en què la reparació o la substitució no aconsegueixin posar el producte en conformitat amb el contracte.

Es considerarà desproporcionada tota forma de sanejament que imposi a David Rodriguez Ribalta costos que, en comparació amb l’altra forma de sanejament, no siguin raonables, tenint en compte el valor que tindria el producte si no hi hagués falta de conformitat, la rellevància de la manca de conformitat i si la forma de sanejament alternativa es pogués realitzar sense inconvenients majors per l’USUARI.

  1. IV) Regles de la reparació o substitució del producte

La reparació i la substitució s’ajustaran a les següents regles:

  1. a) Seran gratuïtes per l’USUARI.

Aquesta gratuïtat comprendrà les despeses necessàries realitzades per solucionar la falta de conformitat dels productes amb el contracte, especialment les despeses d’enviament, així com els costos relacionats amb la mà d’obra i els materials.

  1. b) Es duran a terme en un termini raonable i sense més inconvenients per a l’usuari, tenint en compte la naturalesa dels productes i la finalitat que tinguessin per l’USUARI.
  2. c) La reparació suspèn el còmput dels terminis a què es refereix l’article VII. El període de suspensió començarà des que l’usuari posi el producte a disposició de David Rodriguez Ribalta i conclourà amb el lliurament a l’USUARI del producte ja reparat. Durant els sis mesos posteriors al lliurament del producte reparat, David Rodriguez Ribalta respondrà de les faltes de conformitat que van motivar la reparació. Es presumeix que es tracta de la mateixa manca de conformitat quan es reprodueixin en el producte defectes del mateix origen que els inicialment manifestats.
  3. d) La substitució suspèn els terminis a què es refereix l’article VII des de l’exercici de l’opció fins al lliurament del nou producte. Al producte substitut li és aplicable, en tot cas, el segon paràgraf de l’article VII.
  4. e) Si conclosa la reparació i lliurat el producte, aquest segueix sent no conforme amb el contracte, l’USUARI podrà exigir la substitució del mateix, dins dels límits que estableix l’apartat 2 de l’article IV, o la rebaixa del preu o la resolució del contracte en els termes de l’article V.
  5. f) Si la substitució no aconsegueix posar el producte en conformitat amb el contracte, l’USUARI podrà exigir la reparació del mateix, dins dels límits que estableix l’apartat 2 de l’article IV, o la rebaixa del preu o la resolució del contracte en els termes dels articles V i VI.

L’usuari no podrà exigir la substitució en el cas de productes no fungibles, ni tampoc quan es tracti de productes de segona mà.

  1. V) Rebaixa del preu i resolució del contracte

La rebaixa del preu i la resolució del contracte procediran, a elecció de l’USUARI, quan aquest no pugui exigir la reparació o la substitució del producte i en els casos en què aquestes no s’hagin dut a terme en termini raonable o sense més inconvenients per al USUARI. La resolució no és procedent quan la falta de conformitat sigui d’escassa importància.

  1. VI) Criteris per a la rebaixa del preu

La rebaixa del preu serà proporcional a la diferència existent entre el valor que el producte hagués tingut en el moment del lliurament d’haver estat d’acord amb el contracte i el valor que el producte efectivament lliurat tenia en el moment del lliurament.

VII) Terminis

  1. David Rodriguez Ribalta respon de les faltes de conformitat que es manifestin en un termini de dos anys des del lliurament. En els productes de segona mà, David Rodriguez Ribalta i l’usuari poden pactar un termini menor, que no podrà ser inferior a un any des del lliurament.

Excepte prova en contra, es presumeix que les faltes de conformitat que es manifestin en els sis mesos posteriors al lliurament ja existien quan el producte es va lliurar, excepte quan aquesta presumpció sigui incompatible amb la naturalesa del producte o l’índole de la falta de conformitat .

  1. Excepte prova en contra, el lliurament s’entén fet el dia que figuri a la factura o etiqueta de compra, o en l’albarà de lliurament corresponent si aquest fos posterior.
  2. L’acció per a reclamar el compliment del que preveuen els articles anteriors prescriu al cap de tres anys des del lliurament del producte.
  3. L’usuari ha d’informar David Rodriguez Ribalta de la falta de conformitat en el termini de dos mesos des que va tenir coneixement d’ella.

Excepte prova en contra, s’entendrà que la comunicació de l’USUARI ha tingut lloc dins el termini establert.

VIII) Acció contra el productor

Quan l’USUARI li resulti impossible o li suposi una càrrega excessiva dirigir-se a David Rodriguez Ribalta per falta de conformitat dels productes amb el contracte de compravenda podrà reclamar directament al productor per tal d’obtenir la substitució o reparació del producte.

Amb caràcter general, i sense perjudici que la responsabilitat del productor cessament, en els mateixos terminis i condicions que els establerts per David Rodriguez Ribalta, el productor respondrà per la falta de conformitat quan aquesta es refereixi a l’origen, identitat o idoneïtat dels productes, d’acord amb la seva naturalesa i finalitat i amb les normes que els regulen.

S’entén per productor, el fabricant d’un producte o l’importador del mateix en el territori de la Unió Europea o qualsevol persona que es presenti com a tal en indicar en el producte el seu nom, marca o un altre signe distintiu. Qui hagi respost davant l’USUARI, disposarà del termini d’un any per a repetir de responsable de la manca de conformitat. Aquest termini es computa a partir del moment en què es va completar el sanejament.

 

  1. LLEI APLICABLE I JURISDICCIÓ

Aquestes condicions es regiran o interpretaran d’acord amb la legislació espanyola en allò que no estigui expressament establert. COLLONADES i l’usuari acorden sotmetre qualsevol controvèrsia que pogués suscitar-se de la prestació dels productes o serveis objecte d’aquestes Condicions dels jutjats i tribunals del domicili de l’usuari.

En cas que l’USUARI tingui el seu domicili fora d’Espanya, COLLONADES i l’USUARI renuncien expressament a qualsevol altre fòrum, sotmetent-se als Jutjats i Tribunals més propers a la població de L’Ametlla del Vallès (Espanya).

Aquest lloc web fa servir galetes (cookies) per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes (cookies) i l'acceptació de la nostra política de cookies,premi l'enllaç per a més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies